środa, 23 czerwca 2010

Fly away

Nieprzeciętnie zimny czerwiec. Na domiar dziś jest Noc Świętojańska, więc tym bardziej takie zimno nie przystoi; wczorajsza noc wedle tradycji zwana jest Nocą Kupały i, o zgrozo, pretenduje do kolejnego święta zakochańców (sic!). Co więcej od wczoraj dzień robi się z każdą chwilą krótszy. Ale ja nie o tym. Z tego miejsca pragnę wygłosić odezwę do narodu.

Obywatele!
Druga tura wyborów to moment decydujący dla przyszłości naszej Ojczyzny. Staniemy przed możliwością powierzenia Naszego wspólnego dobra, Polski, w ręce człowieka, który pokieruje nią słusznie i rozważnie. Ze smutkiem spoglądam na polską scenę polityczną i drżę na myśl, że Polacy tacy jak ja chcą oddać swój cenny głos na Bronka "Wpadkę" Komorowskiego, ikonę postkomunizmu, który drażni mnie samym swym jestestwem. Jako że wojaż do Skandynawii uniemożliwi mi oddanie głosu, apeluję! jeśli chcesz głosować na Brona, daruj! Zostań tego dnia w domu, zamów pizzę, zrób sobie wolne od wolnego, cokolwiek! Bronek to najgorsze, co może nam się przytrafić.
No, zobaczymy czy odezwa coś dała..
Wybywam, ale jeszcze tu wrócę. Norway! :)

5 komentarzy:

  1. Naród ma już na tyle wyprane mózgi, że nawet ciemnota Bronka nie jest w stanie go odwieść od nienawiści do doktora Kaczyńskiego.

    Naród pokornie prosi waćpannę o mniej grafomanii i życzy libertyńskich doznań w Skandynawii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli panna popiera kaczego faszystę? to już lepiej niech panna nie wraca do tego kraju. moherów mamy dość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba być skończonym kretynem/kretynką żeby pisać takie komentarze. Kaczego faszystę. Ja pierdolę... Angi może rzeczywiście nie wracaj. I pomyśleć że ja zostałem w kraju pełnym takich ludzi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Angi wyjechałaś?!! I nawet się nie pożegnałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. w imieniu wiernych fanów chciałam złożyć Ci Angi serdeczne życzenia urodzinowe, weny twórczej, wytrwałości w dążeniu do wyznaczonych celów, wiary w siebie i w innych i może jeszcze mocnej głowy;*:*:*
    sto lat

    OdpowiedzUsuń

Chcesz coś dodać? Śmiało! Wyraź się umiejętnie i nie zapomnij się podpisać. Miłego dnia.