poniedziałek, 4 stycznia 2010

czwarty

Dzisiejsze kalendarium będzie bogatsze o nową datę, dziś mianowicie wyszła na jaw wiadomość o zaręczynach Dody i Negrala. Tak, wszyscy na to czekaliśmy, jestem tak podekscytowana, że pospadały mi japonki. Logicznym ciągiem skojarzeń będzie ślub, który ma się przecież odbyć w katolickim kościele:>
Teraz poważniej. Dowiedziałam się właśnie, że przez całe życie trwałam w błędnym przekonaniu, że to właśnie dziś obchodzę imieniny, a tak nie jest. Chyba że to Wikipedia coś pokręciła. Nie wiem czy można jej zaufać, w sumie rzadko zawodzi. Ale tradycji zmieniać nie mam zamiaru.
Teraz już poważnie.
4 stycznia 2004 r. wybory prezydenckie wygrał w Gruzji Micheil Saakaszwili, potem wygrał je ponownie, i jak to powiedział kiedyś pan Wiesław z Bobilic, jest to jego reerekcja.
Ha:>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chcesz coś dodać? Śmiało! Wyraź się umiejętnie i nie zapomnij się podpisać. Miłego dnia.