sobota, 21 listopada 2009

21.11

Dziś w Polsce obchodzony jest Dzień Pracownika Socjalnego. Kilka słów komentarza muszę poczynić w tym miejscu. Jak taki pracownik socjalny musi mieć w naszym okrutnym kraju ciężko. Jak on musi odbierać biedne płaczące dzieci alkoholizującym się rodzicom, jak on musi się wszystkiego się spodziewać, walczyć z brutalizmem dnia codziennego! I na koniec jak on musi dla tych małych wrednych łobuziaków przeciwstawiać się kuratorom! eh..

Działu 'historia' ciąg dalszy. Otóż dokładnie 21 listopada 1967 roku Sejm przyjął ustawę o powszechnym obowiązku obrony. I skończyły się czasy wolności! Ludzie masowo zaczęli iść na studia, tak bardzo chcieli bronic naszego kraju! Ale boom edukacyjny się kończy, zasadnicza służba wojskowa zostanie prawnie zawieszona z dniem 1 stycznia 2010. Kto wie, może wróży to rychły koniec pseudostudiowania.. I skończą się kolejki w dziekanacie. I panie z dziekanatu nie będą już bogiem..
Swoją drogą nie warto się uczyć. Dziś tych z wyższym wykształceniem jest za dużo. A jak zepsuje Ci się torebka czy suwak, to nikt nie może Ci pomóc.. A ja co?? Nie dość, że młodość tracę na nauce, to jeszcze będę mało zarabiać.
Retoryka, czy warto się uczyć??

Działu 'historia' ciąg jeszcze dalszy. Niepublikowane dotąd zdjęcie: ja i mój wózek, o!



I na koniec coś już zupełnie obciachowego z tegoż to powodu, że Tera mnie to wali bo jestem na fali!.
Bądź jak gołąb. Sraj na wszystko.

1 komentarz:

  1. Angi jak mi miło, że wspomniałaś o dniu pracownika socjalnego, dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń

Chcesz coś dodać? Śmiało! Wyraź się umiejętnie i nie zapomnij się podpisać. Miłego dnia.