sobota, 28 listopada 2009

Fight for a reason

Prawo w naszym kraju jest dla równych i równiejszych. Ciągle się o tym przekonujemy. Dajmy na przykład znanego szołmena Kubę W., który niegdyś wybił szybę w samochodzie pewnego pana. I sąd go uniewinnił, gdyż, uwaga: nie planował stłuc szyby, ale "uderzył ręką w przednią szybę na odchodne, w geście rezygnacji i pogardy". Ach, jakiż on biedny i zrezygnowany! Biedak musi prowadzić te wszystkie śmieszne programy, or whatever, a po nagraniach tłucze szyby w geście rezygnacji. No cóż, chyba w takim samym geście rezygnacji łysi panowie stłukli szybę w drzwiach ruchomych na metrze Ratusz Arsenał, dzisiaj to widziałam! (tzn. szybę, nie panów). I dokładnie w takim samym geście rezygnacji ci łysi panowie zdobią nasze mury różnymi napisami.
Apeluję: nie bądźcie zrezygnowani!
Bo jak już wspomniałam, prawo jest dla równych i równiejszych, szołmenowi Kubie W. się udało, Weronice 'pazerze' Pazurze się udało, doktorowi Lubiczowi się udało, ale Ty możesz nie mieć tak łatwo.
Dość z tym.
Dobrze że Św. Mikołaj jest dobry dla wszystkich, którzy byli grzeczni. A wiemy że zbliża się 6 grudnia. Tak więc Święty Mikołaju jeśli czytasz, a zapewne tak: byłam grzeczna cały rok, dbałam o środowisko, byłam uprzejma i popierałam wiele inicjatyw kulturalnych, należy mi się, sam przyznasz, coś.
Wskażę na szczególnie preferowane:
-co najmniej 5 par skarpetek, ich deficyt wielce mi doskwiera;((
-słodycze (paliwo mojego życia..)
-czerwoną szminkę Yves Rocher (ew. $$, a zakupu sama dokonam)
-kieliszki do czerwonego wina (choćby 2)
-kalendarz na 2010, taki jak teraz mam
-tusz czarny do drukarki Hp Deskjet F4180
-i najważniejsze: słuchawki do komputera z DŁUGIM kablem, co by móc oglądać filmy na leżąco..

Marzę jeszcze o podkładce podgrzewającej kubek na USB, ale jak wiadomo, nie jestem aż tak wymagająca;)


3 komentarze:

  1. łuchuchu, ale masz prezentowe wymagania

    OdpowiedzUsuń
  2. niee.. to są tylko drobne sugestie, wiadomo jaki Mikołaj jest zabiegany..

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie dzięki takim Angelom jest zabiegany, spełniając chociaż jedną z Twoich jak to nazwałaś "drobnych sugestii" na pewno zapomni o mnie:(

    OdpowiedzUsuń

Chcesz coś dodać? Śmiało! Wyraź się umiejętnie i nie zapomnij się podpisać. Miłego dnia.