środa, 4 listopada 2009

tainted love

You think love is to pray
I'm sorry I don't pray that way.


Krótka historia piosenki Tainted love, która została skomponowana przez Eda Cobba, w wersji oryginalnej nagrana przez Glorię Jones.

Cover, który zyskał miano przeboju został nagrany w 1981 roku zespół Soft Cell. Próbowałam rozbudzić w sobie inspiracje duchowe, jednak moje odczucia do tego coveru są jak najdalsze od pozytywnych.. Podobnie jest w przypadku o wiele młodszej wersji w wykonaniu Pussycat dolls.
Na uwagę natomiast zasługuje wersja The Cure:



W dalszej znanej mi kolejności ( na bank było więcej wykonawców, ale aż tak dociekliwa nie jestem) próbę podjął Marilyn Manson. No cóż, początkowo to była taka subtelna piosenka;)



Na koniec, uroczy cover Duffy.



Tak pokrótce rysują się wariacje na temat utworu Tainted Love.

2 komentarze:

  1. angieł, chyba zapomniałaś o wersji najlepszej (jak na mój gust)...

    "John B. feat. Macy Meow - Tainted Love"

    OdpowiedzUsuń
  2. no faktycznie.. ogarniam mało jak widać

    OdpowiedzUsuń

Chcesz coś dodać? Śmiało! Wyraź się umiejętnie i nie zapomnij się podpisać. Miłego dnia.