środa, 18 listopada 2009

Nie Tylko Na Pewno

Się dzieje sporo. Proza życia. Zgodnie z teorią, według której o rzeczach ważnych i poważnych nie mówi się w mediach, wspomną tylko o kwestiach rzec by można, drugorzędnych.
Na początek moje pasje muzyczne z ostatnich dni. Generalnie jaram się niesamowicie nową płyta zespołu Hurt Wakacje i Prezenty. Moim absolutnym faworytem jest utwór drugi Jesteś Mały z gościnnym udziałem Sidneya Polaka i po wtóre Nie Tylko Na Pewno, na nutę Blur i Song 2. Mistrzostwo.
Kwestią następną jest odkrycie a raczej docenienie zespołu Passion Pit, który znam już od jakiegoś czasu, ale dopiero ostatnio spadły mi klapki z uszu: a cóż to za piękne dźwięki brzmią w membranach?



Pomijając kwestie muzyczne, czytałam dziś gazetę i pewna kwestia niezmiernie mnie rozbawiła. Jak wiemy (albo i nie, po co zaprzątać sobie głowę głupstwami), w ten poniedziałek (16.11) mieliśmy drugą rocznicę zaprzysiężenia przez prezydenta gabinetu pana Tuska, stworzonego po zwycięskich wyborach przez PO. Rozbawił mnie komentarz Jerzeg Wenderlicha :
Za rządów Platformy zdarzyły się w Polsce dwa cudy. Pierwszy w Sokółce, a drugi objawił pan minister Sławomir Nowak, który powiedział, że Donald Tusk dotknięty jest palcem bożym i jest geniuszem.

2 komentarze:

  1. Ej, no ja też mam fazę na hurtowe wakacje i prezenty. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to mam szczęście jednak, jestem szczęśliwą posiadaczką wakacji i prezentów:)
    Radio Euro jest kochane;)

    OdpowiedzUsuń

Chcesz coś dodać? Śmiało! Wyraź się umiejętnie i nie zapomnij się podpisać. Miłego dnia.