sobota, 5 grudnia 2009

too fake

Jestem mocno wyjęta przez prozę życia, które jak wiemy pełne jest nieoczekiwanych zwrotów akcji. Powiem tyle, spłynęło na mnie olśnienie, którym jest szeroko pojęta kultura. Przejawia się wielopostaciowo. Tak, to nic odkrywczego. Ponoć uchodzę za indywiduum, co nie do końca jest prawdą. Po prostu nie szukam tandetnych przygód i to tłumaczy moje rozterki. Historie moich byłych miłości to temat na niezłe libretto opery z czasów baroku.

Chyba dorosłam.



Na koniec odsłuch, odkrycie (też mam zapłon) zeszłego tygodnia.
Hockey to amerykański zespół pochodzący z Portland w Oregonie. Ich brzmienie jest porównywane do takich zespołów jak The Strokes czy LCD Soundsystem. Określa się ich jako przedstwicieli dance-punk, new wave. W 2008 roku wydali domowej roboty EP „Mind Chaos”. .


i got too much soul for the world
it's breaking my heart in two
i got too much soul for you
i don't like it but it's true

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chcesz coś dodać? Śmiało! Wyraź się umiejętnie i nie zapomnij się podpisać. Miłego dnia.